هنرهای زیبا

هنرهایی شامل خیاطی ؛ بافتنی و...

هنرهایی شامل خیاطی ؛ بافتنی و...

هنرهای زیبا

این هنرها رو یادداشت میکنم برای روزایی که بهشون احتیاج دارم.

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دوخت پیراهن پیلی دار


ببینید دوستان دوتا حالت داره اینکه شما بخواین دقیقا مثل عکس پیلی از رنگ دیگه ای باشه یا نه ، اگه پیلی بخاد از خود لباس باشه از قسمتی که علامت قیچی زدم قیچی نمیشه فقط به جلو ۸-۱۰ سانت(بسته به سلیقتون) اضافه میشه ، ولی اگه بخاین پیلی مثل شکل از پارچه دیگه ای باشه از قسمتی که علامت قیچی کشیدم قیچی میشه و این قسمت از پارچه طرحدار استفاده میشه  طبق عکسهای زیر


اون دوقسمت و میدوزیم واتو میزنیم


من درزا رو دوختم حالا میخوام پیلی بزنم

پارچه رو از وسط تا میکنم


بطوری که دوتا درز قرینه روی هم قرار بگیره

وشروع میکنم به کوک زدن


وبعد پیله رو از وسط تا کرده و اتو میکنیم بعد از دوخت تمام قسمت ها نخ رو میکشیم و پیله ما میشه این👇👇👇👇


  • ...

kok6393@

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">